środa, 13 lipca 2016

Zalicz gminę - nowe informacje na blogu.

Dzisiaj dodałem button serwisu Zaliczgmine.pl Po prawej stronie można śledzić, które gminy udało mi się zaliczyć na rowerze. Sięgnąłem głęboko w pamięci i naliczyłem ich jak na razie 44. Może w tym roku jeszcze kilka wpadnie - poczekamy, zobaczymy. PS. nie patrzcie na daty przy zaliczonych gminach. Nie chciało mi się analizować zapisów GPS z każdej wycieczki, żeby zobaczyć kiedy dokładnie byłem w poszczególnej gminie. Ważne, że byłem tam na rowerze w bliższej lub dalszej przeszłości :)

2 komentarze:

  1. Zalicz gminę - fajny portal, ja nie mam bloga, na którym mógłbym zamieścić ich statystyki. Wszystkie gminy, które zaliczyłem mam w pamięci :) Pozdrawiam z województwa Podkarpackiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego serwisu. Dzięki. Fajny blog, życzę dłuugich tras ;)

    OdpowiedzUsuń