niedziela, 24 czerwca 2018

Pierwsze kilometry w 2018 roku.

Pierwsze kilometry w 2018 za mną. Przed podróżą przygotowałem nieco maszynę, czyszczenie amortyzatora środkiem Brunox, smarowanie łańcucha, czyszczenie kasety i można śmigać.
Na ten rok kupiłem sobie inne buty, stare Rockridery postanowiłem odłożyć na półkę. Nowe buty to produkt firmy Shimano, model m089l. Różnica jest ogromna w porównaniu ze starymi butami. Podeszwa dużo sztywniejsza, wygoda użytkowania dużo większa. Już nie zmagam się z wiązaniem sznurowadeł, teraz 2 zapięcia i klamra załatwiają sprawę.
SH-M089L
Shimano SH-M089L
Kolejnym zakupem na ten rok było coś co zawsze chciałem mieć, ale jakoś nigdy nie kupiłem (nie miałem czasu, pieniędzy, lub było mi nie po drodze). W końcu trochę z przypadku trafiłem w Lidlu na uchwyt serwisowy do rowerów. Kupiłem :)

Stojak ten to strzał w dziesiątkę. Nie muszę przewracać roweru do góry kołami żeby coś przy nim pogrzebać, lub jedną ręką go trzymać a drugą coś odkręcać, przykręcać itp. Polecam wszystkim rowerzystom, którzy sami serwisują swoje rowery.

Ok, teraz czas na zdjęcia z pierwszej wycieczki w roku 2018 i zapis trasy.
Staw w Otroczu.

Miejsce odpoczynku turystów w Otroczu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz